sunnuntai 23. tammikuuta 2011

Nimihaaste

Svingi sai Sannan aloittaman nimihaasteen, jonka pointtina on kertoa blogissa tai kotisivulla mistä koiran lempinimi on tullut. Siispä toimeen!

SVINGISitä en edes enää muista miten lempinimi Svingi ponkaisi päähäni, mutta tämä lempinimi tuntui heti hyvältä vaihtoehdolta. Toinen vaihtoehto pennulle lempparinimeksi oli Unna. Olin alustavasti ajatellut niin, että mikäli minun tyttöpentuni on Vinku, siitä tulee Svingi ja jos se on Una, niin sitten Unna. Mites kävikään, minulle tuli pieni brunette Una, joka sai sittenkin nimen Svingi :-) Kai se vaan oli niin hyvä nimi! Ja onhan Svingi aika svingi ollutkin!

Täytyy tähän myös kertoa hauska tapahtuma ennen pennun tuloa. Mun vanhemmat kyseli, että joko pennulla on nimi, sanoin, että ehkä Svingi. Meni viikko jos toinenkin ja kerran äiti kysyi, että et ole vielä kertonut mikä pennulle nimeksi. Olin hiukan hämilläni, että no Svingi!! Äiti siihen: "ai, mä luulin, että se oli vitsi" :-D Että näin..hih.

Minulta on joskus kysytty, että onko meidän Svingi musiikkia vai golfia:

Swingi: (Golftermi) "Swingiksi kutsutaan itse heilahdusta eli koko liikerataa alkutilanteesta eli alkuasennosta, loppuasentoon viedystä liikkeestä." (wikipedia)

Swing: (Tanssitermi)"..lindy hoppia aikaisemmin on syntynyt mm. texas tommy swing -niminen swingtanssi ja monille swingtansseja ovat myös fox-trot ja balboa.." (wikipedia)

Vastaus on, että meidän Svingi on golftermi :-)

Nimihaaste lähtee eteenpäin länderi Lunalle, parson Eiccalle ja kääpin Ruulle.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Tämähän oli hauska jutska!

Tanja M & M