lauantai 12. syyskuuta 2009

Puuhailut ja voi3

Keskiviikkona oli Svingin pentuagility. Vuorossa oli takaakiertojen, sylkkärien ja poispäinkäännösten harjoittelua. Lisäksi yhdisteltiin näitä peräkkäin, lisänä valssia ja persjättöä. Svingi oli näissä kaikissa aikas helmi. Näitä kaikkia on harjoiteltu jo kotipihalla puiden kanssa ja hiukan hallillakin. Kivaa oli! Lelujen kanssa neiti on aikas hulvaton kun rallittelee pitkin poikin:-) Mulla on kaksi lelua, jotta neiti tuo niitä mulle takasin..

Torstaina oltiin Elsin ja Hopun kanssa Ruissalossa lenkillä, niin siis mulla oli mukana vain Heppu. Ihana ilma ja hyvä seura, niin mikäs siinä lenkkeillessä! Svingi oli mun porukoilla sen ajan ja oli kiljunut oikein urakalla..Hyvää harjoittelua sanon minä.

Perjantaina sitten oltiin Marika ja Tinkan ja molempien koirien kanssa Halisisa lenkillä. Taas upee ilma ja hyvä seura:) Svingi oli niiiiiin hassu kun mentiin sänkipellon läpi, niin neiti oli kuin mikäkin rusakko, kyllä se on hassu. Lenkin päätteeksi otin Hepun kanssa vielä hyvän mielen tokot läheisellä kentällä, metalli:JES! Ruutu:JES! Kaukot:JES! Tinkakin sai treenata ja pikku-"sheti" olikin oppinut jo paljon lisää tokosta.

Rakkaalla lapsella on monta nimeä:
Tirpakka ja Ukkonen <3


Tänään sitten oli toko-koe Uudessakaupungissa. Heppu sai täysin oman ajan, kun jätin kirpun harjoittelemaan yksin kotona olemista. Yhteensä meille meni reissuun 5h, Svinkku nukkkui sängyssä kun tultiin kotiin, eli eipä se turhia stressaile. Heppu tietty oli onnellinen, kun hän sai lähteä mun kanssa kahdestaan. Liisa oli tullut paikalle samaan aikaan, joten tehtiin yhdessä Liisan ja vehnien kanssa pikku lenkki. Hetki oottelua ja sitten aloitettiin. Tuomarina Ilkka Sten. Liikejärjestys oli sekoitettu (paikka, tunnari, istuminen,seuraa, luoksetulo, ruutu, hyppy, kaukot, metalli) Paikallamakuu mua jännitti ihan hulluna...hui kauhistus..
Tässä kisakooste:

PAIKALLAMAKUU: 10 Huh:)
SEURAAMINEN: 8,5 Mun mielestä loistava:)
ISTUMINEN: 9 En todella tiedä mistä verotti pisteen...
LUOKSETULO: 6 Ei pysähtynyt, treeniä ei vielä ole riittävästi..
RUUTU: 0 Ruudun vieressä oli sihteerin teltta, jonka edessä kaikkia juttuja, kuten ruutumerkkejä, kapuloita ym. Liian iso häiriö meille, eli H lähti suoraan kohti telttaa tekemään ruutua..oho. Tosin kolme muuta koiraa lähti myös teltalle. Häiriötreeniä siis myös ruutuun.
TUNNISTUSNOUTO: 5 Jouduin antamaan kaksoiskäskyn hakemaan kapulaa, lisäksi heti peruasentoon tultuaan sylki maahan. MUT TOI OMAN!!! :)
HYPPYNOUTO: 10 Jee:)
METALLINOUTO: 0 "Kanna ite kapulas!" Ei ottanut suuhun.
KAUKO-OHJAUS: 7 Ei noussu ekalla ylös, enkä ehtiny antaa kaksoiskäskyä, kun seuraava asennon vaihdos piti jo tehdä. Muuten hyvä.
YLEISVAIKUTELMA: 10

Tuloksena siis voittajan 3. tulos.

Taas kerran mä oon tyytyväinen pikku-Hepuliin. On se kyllä pätevä, vaikka ei kaikessa aina onnistutakkaan. Nyt on viikko aikaa seuraavaan kokeeseen...täytynee lahjoa metalliesineen tuomista kyljyksillä;-) Kyllä toko on kivaa!!!

Tässä vielä muutama kuva.

Pöytyällä sienestämässä 21.8






2 kommenttia:

Marika kirjoitti...

Tositosi hienoja kuvia!! :)

jassu kirjoitti...

Nyt kun vielä luin sun kisaraportin ja Hepun pisteet, niin sehän OLI LOISTAVA!!!! Siis oikeesti, mieti: tuollainen häiriö ruudussa länderille, niin eipä ihme jos menee pieleen. Ja tosi paljon koko kokeesta kertoo ne yleisvaikutelman pisteet : 10!!!
Mä jännään jo nyt ens viikon kisaraporttia!
Ja noista kuvista; kyllä se Tirpakka on sulonen Ukkosen kanssa. Ja Ukkosestahan mä olen aina tykännyt. Mutta en siis ukkosesta.

terkkuja jassu