sunnuntai 20. syyskuuta 2009

tokotokotoko

Ei tässä MM-humussa oikein huvittaisi päivitellä mitäänsanomattomia toko-tuloksia, mutta samalla kun koneella istun, niin tässä ne tulee.
Ensinnäkin mulla oli kiire! Tulin paikalle puoli tuntia ennen ja juuri silloin huudettiin voittajan koirat kehään...argh, mä olin tietty eka, eli kauheeta vauhtia hakemaan koiraa ja suoraan kehään. Sitten vielä ekana paikallaan makuun jälkeen myös kehään, huoh, musta tuntui kun mun vuoro oli ohi, et häh, joko me muka oltiin siellä kehässä, kun en varmaan muistanu ees hengittää ku oli ollu niin hoppu. Eli ensi viikolla reilusti aikaa, jotta ei tarvii hötkyillä ja jotta ehtii keskittymään siihen tärkeimpään, eli Heppuun.
Tässä pisteet:

PAIKALLA MAKUU 10 No onneksi mun hötkyilystä huolimatta H pysyi mallikkaasti :)
SEURAAMINEN 8 Viime viikkoon verrattuna muutamassa kohti hiukan väljempää, mut olin kuitenkin tyytyväinen
ISTUMINEN 10 Bravuuri:)
LUOKSETULO 8,5 Siis meidän kokeen ehdoton TÄHTIHETKI!! Voitteko kuvitella, Heppu pysähtyi! Mä meinasin vaan lähtee halaamaan Heppua, kun olin niin onnellinen:) Kertaakaan vielä voittajassa H ei oo pyssänny, mutta nyt! JEE! Treeni on alkanut tuottaa tulosta :)
RUUTU 0 Joopa joo, samalla lailla kun viimeksi, eli otti häiriötä teltasta..argh.
TUNNARI 0 :( Toi kyllä hienosti oman, mutta nosti ensin väärän. Kovasti tietty silti kehuja, koska herra osasi loppujen lopuksi tuoda oman:) Ai niin, palautuksessa taas sylki..mikään ei oo muuttunu viikossa..
HYPPYNOUTO 8 Heitin niin vinoon, että joudun antamaan palautusta varten hyppy-käskyn
METALLI 0 Täähän me jo tiedettiinkin
KAUKOT 0 Ainoa liike, joka mua oikeesti keljutti:( en saanut nousemaan ekaan istumiseen ja sitten vielä seiso-istu vaihdossa meni maahan...joten se siitä.
YLEISVAIKUTELMA 9

Lopputulos siis VOI0. Eilen mä meinasin, että ensi viikon jälkeen saa jäädä toko tauolle, niin paljon harmitti tuo kauko-ohjaus, jonka Heppu kyllä tasan tarkasti osaa ja jota ollaan kyllä treenattu kaikilla mahdollisilla variaatioilla. Tänään on taas mieli hiukan kohonnut ja taas tsemppi päällä. Eilenhän ne liikkeet joista me saatiin pisteitä, tuli tosi hyvin pistein. Niihin on syytä olla tyytyväinen. Toisaalta eipä se tokotauko nyt huonoa tekisikään, nyt vaan on otollinen aika kisailla, kun on vielä lämmin. Talvella sitten paikalla makuut ym on historiaa kun Heppu palelee.. Talvi ja kevät on kuitenkin agilitypanostuksen aikaa...joten ehkäpä mä vielä syksylle Hepun ilmotan johonkin kokeeseen.... :)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Älä nyt luovuta! Ihan kuten itse sanoit; nyt kisaat vielä syksyn mittaan niin kauan kun kelejä riittää ja jäätte sit vasta tauolle. Sit taukootte kunnolla vähän aikaa ja sitten alatte taas uudella innolla treenit. Sitten, kun tauko on ollut riittävä ja "nälkä" on tullut. Teillä on nyt niin moni liike mennyt hyvin ja moni päin peetä, että kohta niiden onnistumisten on jo todennäköisyydenkin mukaan osuttava samaan kisaan. Kun te osaatte ne kuitenkin. (no, ei lasketa metallia)
Tsemppiä!
Ja ne rapsut Hepulle ja Svingille.

jassu