torstai 13. marraskuuta 2008

Keskiviikon agilityt

Eilen eli siis keskiviikkona oli taas tuttuun tapaan Jaakon treenit. Ennen rataa harkkasin kontakteja ja nyt sain Hepulla kierroksia nousemaan, hyvähyvä. Muutenkin kontaktit meni ihan mukavasti, mennään siis vielä hihnan kanssa. Nyt ei hoppuilla. Rata oli taas mukava, hiukan tynkä tietenkin meillä, koska ei tehty mitään kontakteja. No, mutta onneksi laatu korvaa määrän :) Yhteen kieputukseen sylivekki ja toiseen niistämiskäännös. Sain niinku oikeesti tehdä aivotyötä.. Hyvinhän ne sitten meni ne käännökset, tai niin Jaakko sanoi, itse en oikein tiennyt miten koska jouduin vaan ite raksuttamaan että mitä piti tehdäkään... ;-O Oonkohan mä tulossa vanhaksi vai onko vaan HAT (hitaan aivotoiminnan viikko)!?! Lopuksi harkattiin keinua Jaakon avustuksella. Mietittiin ratkaisuja ja nyt sitten kisatauolla alan myös harkkaamaan keinua. Oli se kyllä hiukan koomista kun otettiin keinua ja Heppu (joka ei siis pidä sylissä olemisesta) kiipesi ihan täysillä aina mun syliin (tai olkapäälle..) pois keinulta.. Joo, outo tyyppi <3

Nyt olen lähdössä kouluttamaan ja samalla otan Heppulin kanssa kontakteja ja sitten kontaktit saa jäädä muhimaan viikoksi Hepun pään sisälle..toivottavasti kaikki ei unohdu.

Kisaonnea kaikille viikonlopun koitoksiin ja päivityksiä taas kun mä palaudun lomailemasta!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Heippa Siskoseni! On kyllä ihan hassua kun oot siellä matkalla. Tekee mieli soittaa joka päivä ja ihan orpo fiilis kun ei näe sua olleskaan!! On se kyl kiva kun tuut takasin, vaikka ihanaa oli sekin et pääsit matkalle.. Mut sitä vaan et mulla on ollu jo ikävä sua.. :)