tiistai 24. toukokuuta 2011

Ihan vaan treenailua

Taas kerran voin aloittaa tän blogitekstin sillä, että "taas on viikko vierähtänyt..." Vähänkö mulla on tylsät tekstit :-D

Viime viikonlopun vietin itse seurakunnan leirillä. Sellainen oikea rentoutumisleiri luonnon keskellä hyvässä seurassa ja paljon ruokaa syöden. Koirat olivat porukoilla hoidossa, olivat lenkkeilleet ja tehneet pihahommia. Heppu oli toiminut yli-puutarhurina äidin sanoin kerrottuna. Oli kuulemma levittänyt ämpäriin nypityt rikkaruohot ympäriinsä ja tehnyt muitakin yli-puutarhurin hommia. Voi vitsi toi Heppu on kyllä persoona! :-) Svingin tärkein tehtävä on oikeastaan hengata mukana ja mennä aina samaan paikkaan kuin Heppu ja Tinka. Svingi on siis helposti vietävissä mukaan kaikkiin hullutuksiin! :-)

Eilen olin Nooralla treenaamassa. Tää oli kurssin kolmas kerta. Mä olen siis kurssilla mukana Svingillä ja Heppu on mennyt yhden Jaanan kanssa, kenen oma koira on loukannut jalkansa. Hepun kanssa on niin hyvä harjoitella, kun se osaa kaikki tekniikat ja menee kenen kanssa tahansa radalle. Varmaan koko loppu kurssin menevät Jaana ja Heppu yhdessä.
Mulla ja Svingillä oli monta mutkaa matkassa ja saatiin vääntää paljon, että onnistuttiin. Milloin oli hätänen valssi ja milloin ei lähetykset ollut kunnossa. Samalla tuli taas huomattua, että jos hävitän Svingin edes sadasosaksi, niin se tulee esim. hypyn ohi. Mun täytyy olla erityisen tarkka, että kontakti säilyy koko ajan. Hepun kanssa kun ei ole ollut ihan niin tarkkaa. Kepit Svingi pujotteli tosi hyvin itsenäisesti vaikka putki oli edessä ja itse irtosin sivulle. Samoin puomi oli itsenäinen, vaikka jäin taakse niin Svingi juoksi hienosti koko esteen. Monen veivauksen (ilmaveivi?) jälkeen sain yrittää tehdä radan nollana. Jalat huusi ja ei meinannut enää vimpat ohjaukset irrota, mutta niin vaan taisteltiin 27 estettä nollana, hiukanko oli voittajafiilis!!! :-D

Tänään olin Tiinan ryhmätreeneissä omalla hallilla. Treenivuorossa mulla Heppu. Tiina oli taas kerran suunnitellut tosi kivan radan. Mä olen kyllä super onnellinen, kun olen päässyt sellaisen kouluttajan ryhmään, joka suunnittelee radat kunnolla ja niissä on joku pointti!! :-) Heppu pelitti taas ihan mukavasti, on se niin kiltti! Ainoa mikä ei pelittänyt kunnolla, oli mun jalat, jotka tänään vasta väsyivätkin. Mun on niin alettava lenkkeilemään!! Olisko joku vapaaehtonen tekemään mun kanssa jonkun lenkkihaasteen tai kilpailun????
No niin, takas treeneihin. Hepulla on putki-kontakti erottelu hyvin hanskassa, ei ainoatakaan virhettä. Tekniikat toimii ja mäkin onnistuin parissa käännöksessä tosi hyvin! Kontaktit on edelleen villit, saa ollakin. Taas kun kohdat oli hiottu, niin eikun nollaa vääntämään. Sieltähän se irtosi, Hepulle hiukan pidempi nolla kuin siskolle, eli 29 estettä. Täytyy kyllä myöntää, että kaadoin itse matkalla yhden siisvekkeen, mutta suorituksellisesti nolla. Nyt mun jalat sattuuuu!!!!! :-P

Tällaista tällä kertaa ja tarttukaa nyt joku tohon juoksuhaasteeseen!!

2 kommenttia:

jassu kirjoitti...

Onkohan Jetti ja Frank ollu niin pihejä, etteivät oo ihan kaikkia hyppyjä periyttäneet lapsilleen? Kun Jetti ja Frank kyllä taatusti hyppää esteen edessä, mutta näillä lapsosilla tuntuu yhdellä jos toisella olevan tuota vikaa, että vaikka ihan edessä oleva aita jätetään hyppämättä?! :D
No kyllä sä aika voittaja ootkin, jos saitte tosiaan 27 esteen radan nollana!! WAU!

Marika kirjoitti...

Mä teen lenkkihaasteen..mut mulla on TOSI huono kunto.. Tänään juoksin hei kaks pylvään väliä ja jalat hapoilla.. Että silleen.