tiistai 20. heinäkuuta 2010

Karsintojen tunnelmia

...kuuma oli!!
Heppu näytti häkissään varjossa viilennyspeitto päällä hyvinkin tyytyväiseltä, MUTTA minä hikoilin kuin pieni possu :-O

Lauantain ensimmäinen rata oli agirata, ansoja, mutta jouheva. Mulla ei tuntunut jännitys mahassa eikä päässä mutta siitä tiesin että jännitti, kun jalat painoivat tonnin, mietin, että miten mä ikinä pystyn juoksemaan..niin ja aika kankeetahan se oli :-D Ensimmäiseltä radalta kuitenkin puhdas rata ja muutama sekka yliaikaa (Frodo...), tosin täytyy myöntää, että koko rata oli aika nihkeä, niin minä kuin Heppukin. Radalta kuitenkin sij.26 ja pääsylippu sunnuntaille, sehän se tavoite olikin!

Hyppäri oli aika haastava, mutta ei tietenkää liian. Vähältä piti pelastuksella puhdasta tehtiin, KUNNES toka vika hyppy väärään suuntaan..hitto mä oon huono noissa välistä vedoissa, argh! HYL. Yhteistuloksella sunnuntaina starttasimme medien käänteisessä lähdössä numerolla 18.

Sunnuntai taas aloitettiin agiradalla. Jalat oli kevyet ja mieli oli hyvä ja se kyllä näkyi myös omassa ratatyöskentelyssä. Heppu liikkui, minä liikuin ja kaikki meni hienosti ja nollalla maaliin, jes! Tämä tuntui hyvältä. Oltiin kauan vielä pisteilläkin..ja sitten tuli Frodo :-P

Oma karsintojen ennätys plakkarissa ja pääsimme kisaamaan vielä neljännellekin radalla. Heppu-pappa jaksoi painaa loistavasti ja hienosti mentiinkin puoleen väliin rataa. Sitten ONNISTUIN ennakoivassa valssissa, jonka seurauksena kulma seuraavalle hypylle oli niin huono, että Heppu luki sen taakaakierroksi, oi mikä moka! HYL.

Mutta mitäs tässä valittamaan, hienolta tuntui kisata neljännellä radalla. Tunnelma oli hyvä ja koira oli paras mitä saatoin toivoa! ATT:n edustajista vain Heppu ja käävil Ella selvisivät sunnuntaille. Finaaliratoja sitten jännitettiinkin ja hurrattiin katsomossa ja parasta tietenkin, että kromfot ovat tuplasti edustettuina maajoukkueessa, hyvä Kaisa ja Anu! (Niin ja Viima on vielä Svingin mummo, kai tää on enne??!!) Maxit olivat taas niin jänniä ja mun ykkössuosikkini ei taaskaan pettänyt, onnea Janita! :)

Ei kommentteja: