tiistai 2. maaliskuuta 2010

Vaikka mitä! :)

Ollaan siis taas päästy koko porukka treenailun makuun:) Ja mikäs sen mukavampaa! Alotetaanpa toko-kuulumisilla. Heppu on nyt selvästi sisäistänyt sen merkin ihan oikeesti, jee. Olen kasvattanut etäisyyttä jo paaaaaljon, eli 10metristä menee helposti. Seuraamisessa ollaan harjoiteltu vaan tötsien ohi kulkemista:) Viimeksi kun tein vasurin käännöksiä, niin et tötsät lenteli, niin sen jälkeen H on alkanu aina ohi kulkiessa tekemään "mulkasun" sinne tötsän suunnalle...huvittavaa sinänsä, mutta kun tuo katsekontakti pakkaa herpaantumaan..harjoittelemme siis kulkemaan läheltä ohi:-D Lumipalloilla olen saanut muutamia toistoja luoksetulon pysäytyksee. Ai niin muuten, lumipallo palkalla myös merkki oli paljon nopeempi, lumipallohullu:)

Svinkun tokokurssi Tuijalla on nyt loppu. Viimeisillä kerroilla tehtiin luoksetuloa, kaukoja, hyppyä ja seuraamista. Luoksetulo on :). Hyppy on ihan ok, siihen nähden et sitä ei olla treenattu ku kerran ennen. Kaukot meni hyvin...siis metristä:) Nyt blondi tajusi takapalkan ideankin...jee..hih.. Viimeksi otettiin vielä paikalla makuu 2 minuuttia ja Svinkku oli hienosti maassa paikallaan, etäisyyttä oli taas se metri tai kaks.

Heppu-peppu onnellinen pääs myös takaisin agilityn pariin! Jee! Eilen oli treenit ja tehtiin Saviojan rataa. Rata ei ollut mitkään kauhean vaikea, mutta muutama virhe saatiin aikaiseksi. Hiukan on ohjaaja epävireessä. Heppu oli kyllä ihan innokas ja kyllä se minä olin keneltä kunto loppui kesken, eikä tauolta palannut Heppu. Se varmaan huusi mulle mielessään, että juokse nyt, ettei mun tarvii koko ajan oottaa:-D Ihana oli treenata ja nyt onkin Hepun kanssa kauhea treeni ja kisapolte..haluan taas saada sen tunteen että koira lukee ajatuksia ja oma ohjaus tuntuu hyvälle. Nyt oon pahasti ruosteessa, mutta kyllä se siitä taas!

Svinkku oli viime viikolla tietty kans treeneissä ja harkat meni ihan mukavasti. Ei muistanut neiti enää mitään viime kerran mörköjä, vaan oli oma reipas itsensä :) Tehtiin 1-2 esteellä tekniikka treeniä. Meikäläinen itse oli hiukan hukassa ja Svinkku teki mitä mä pyysin. saatiin me toki paljon onnistumisiakin! Heti seuraavana päivänä oli pakko mennä hallille tekemään samaa treeniä, sit onnistu jo paremmin. Myös Heppu pääsi muutaman kerran tekemään saman tekniikkatreenin, jotta minä sain itse enemmän harjoitusta.

Asiasta viidenteen. Myös Svingi on saanut talvisen kuvahaasteen Pogolta :)

Itse ohjeistus haasteeseen löytyy tuolta aikaisemmasta tekstistä. Tässä siis kuva Svingin ensimmäisestä talvesta, eli siis tästä. Päivä on 22.12.2009. Tämä kuva on vaan jotenkin niin ihana, kun Svinkku on leikkisän näköinen ja kuvassahan hän pyytää Heppua leikkimään.


Tämän haasteen laitan eteenpäin vain kahdelle eli
Siskolikka Zonalle ja Pikku-Ruulle :)

1 kommentti:

Minna kirjoitti...

Mä meinasin vastata tohon kuvahaasteeseen, mutta tajusin, että mun kaikki kuvat on siinä toisessa koneessa, joka on korjattavana... :)