tiistai 27. tammikuuta 2009

Mihin aika katoaa?

Siis mä en voi ymmärtää, että viime kirjoituksesta on kulunut jo niin paljon aikaa, huoh, mä todella ihmettelen, että mihin se aika on mennyt.. No, mutta tänään on ollut joka tapauksessa kiva päivä :-) Paitsi että mun kurkku on jäätävän kipeä..nää on nää tän alan etuudet, että saa heti kaikki pöpöt...Ne vähennetään suoraan palkasta ;-P

Mutta koiriin:) Heppu on saanut lähinnä tokoilla. Viime viikolla otin hallilla tokoa jo ilman tossujakin ja tassut kesti. Pientä matkaa ulkona ollaan jo menty ilman tossuja, mutta kunnon lenkeille saa jäbä vielä tossut jalkaan. Ruutu on varmaan ainoa toko liike, jota ei olla treenattu, mutta kaikkea muuta sekalaisesti. Heppu on niin tohkeissaan, että edistää seuraamisessa aikas paljon ja erityisesti juoksussa, no muutama palkka oikeasta paikasta, niin sitten se meni paremmin. Mulla on miljoona asiaa tokossa, joita pitäisi vahvistaa...treenisuunnitelma voisi olla kova sana jos haluaa jotain tuloksia aikaiseksi...hmm..

Emma oli viime viikolla täällä yökylässä ja treenikaverina ja huomenna Emma tulee taas, kivaa, niin saa reenata. Heppu ja Emma käyttäytyivät niin kuin on parasta, eli eivät juuri välittäneet toisistaan. Työpäivän jälkeen kun tulin kotiin, niin Emma oli nukkunut olkkarin nojatuolissa ja Heppu makkarissa sängyssä. Viime viikon treeni oli taas aikas helppo ja se meni hyvin Emman kanssa, yksi ajotusvirhe, joka saatiin muutaman toiston jälkeen kohdilleen ja lisäksi keinussa oli ongelmia..siis mulla, ei koiralla. Mä oon treenannut Hepun kanssa melkein vallan Jaakolla, jolla on aina haastavia ratoja, niin nyt Marjan treenit tuntuu niin helpoilta. Vaikka ei siinä mitään, kaikenlaista rataharkkaa tarvitaan!

Pikku-Tinkalla oli viime viikonloppuna ensimmäinen virallinen näyttely turun messarissa. Mua jännitti paljon enemmän, ku sillon ku oon ollu ite esittämäs Heppua. Mitään huimaa menestystä ei tullut, mutta Tinka sai hyvän arvostelun ja oli niiiiiin suloinen <3

Ei kommentteja: