tiistai 3. huhtikuuta 2012

Tokoilua

Vuoden eka tokokoe! Mä kyllä niin kovasti tykkään tosta tokosta, jostain vielä kun saisi aikaa treenata sitä enemmän, niin varmaan tuloksiakin alkaisi tulemaan. Ollaan nyt treenattu paljon tilaa vaativia liikkeitä, eli ruutua, ohjattua ja luoksetuloa ja täytyy kyllä sanoa, että kummasti se treenaaminen vaan auttaa... ;-) Näet ne liikkeet, joita ei tänä keväänä ollut sen enempiä treenatttu, eivät onnistuneet. Oppisinko mä siis jo vihdoin jotain?

No mutta asiaan. Koe oli siis Noormarkussa ja tuomarina Tiina Heino. Heinolla oli kyllä tiukka linja, tosin tasapuolinen linja, jota arvostan. Heppu oli taas maailman söpöin tokoilija :) Mun sydän ihan meinaa pakahtua, kun Pappa tekee niin tärkeenä tokoa siellä borstujen seassa. No, oli siellä tällä kertaa mukana myös kooikkeri ja staffi. Meidän tulostaso jatkoi viime vuoden linjaa, eli EVL0. Tässä taas selityksistä parhaimmat:

Paikka istuminen: 0 Tässä vaiheessa ei kyllä meinannut sydän pakahtua!! Heppu lähti haistelemaan jo ennen kun ehdin piiloon, hitto! Kävin hakemassa koiran pois muiden joukosta niin, että talutin kaulapannasta. Heppu oli ihan kauhuissaan, kun häntä nyitään pannasta. Hän taisi tajuta, että oli pikkusen tuhma.
Paikka makuu: 10 Tähän tyyppi sitten ryhdistäytyi :)
Seuraaminen: 6,5 Yllättävän huonot pisteet, kun mun mielestä Heppu seurasi ihan ok.
Salamakävely: 6 Istui seisomisen, harmillinen virhe, tätä kyl ollaan treenattu.
Luoksetulo: 9 Jes!
Ruutu: 0 Sairaan hyvä ruutu, mutta Heppu makasi takareunan päällä. Varmaan parhain ruutu meillä evl:ssä, vaikka ei nyt ihan mahtunut rajojen sisäpuolelle, mut kuitenkin. Merkille lujaa ja ruutuun lujaa ja eka käskystä maahan.
Ohjattu nouto: 7 Meni superhyvin merkille, se oli parasta! Ohjasin vasemmalle, lähti väärää kapulaa kohti, pysäytin ja sain ohjattua vasemmalle kapulalle. Ihan voitto liike meille! Mä olin kyllä tässä vaiheessa todella ylpeä Hepusta, kun hän oli niin kuuliainen!
Metallinouto: 0 Tää oli niin hämmentävä pisteytys. Nouto oli OIKEASTI HYVÄ. Heitin tosi kauas, Heppu lähti lujaa, palautti reippaasti. Käskystä irti ja mä tiputan kapulan itse maahan ja se vierii pitkin maata, saan kuitenkin nostettua ilman liikkumista -> NOLLA!! HÄH??? Tätä mä en kyl oikeesti tajunnut. No tärkeintä kai on, että nouto oli hyvä.
Tunnari: 0 Ei tehnyt yhtään töitä. Sitä saa mitä tilaan, enpä ole itsekään tehnyt töitä tämän liikkeen eteen.
Kaukot: 0 Hyytyi. Ei tehnyt mitään. Vai nousiko kerran seisomaan, ehkä. Hitsi, jos mä oon saanut kaket pilalle, ne oli jo niin tosi hyvät viime syksynä....

Kotimatkalla haettiin vielä muutama geokätkö ja nähtiin uusia hienoja paikkoja, kuten Noormarkussa sijaitseva "Makkarakosken pato". Mielettömät kuohut ja mielettömät puitteet!


1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Voi miten siisti Heppu on kuvissa...Oliskohan otettava urakka velipojan suhteen pääsiäisenä... Hienoa kyllä lukea noista teidän tokoiluista (tuomarin armottomasta tuomiosta huolimatta). Päästäispä joskus edes lähelle tuota :o).

eija