keskiviikko 17. marraskuuta 2010

Mun loma

Kauan odotettu ja lähes kaksi vuotta suunniteltu lomamatka on nyt takana. Olin Terhin kanssa Lanzaroten Playa Blancassa ja ei voi muuta sanoa kuin, kyllä oli kivaa ja kyllä teki loma terää! :)
Hotellimme Playa Flamingo oli tosi kiva paikka. Eniten siellä varmaan oli lapsiperheitä, mutta kyllä mekin Terhin kanssa viihdyttiin:) Uima-altaita oli monta ja yksi niistä heti meidän parvekkeen alla. Torakoita ei hotellilla nähty yhtään ja se jos jokin oli parasta! Sää oli ihanan lämmin ja rusketusrajatkin saatiin.
Shoppailtiin, syötiin hyvin, otetttin aurinkoa, ratsastettiin kamelilla, juotiin tequilaa;-), pelattiin tennistä, tehtiin omatoimimatkoja, naurettiin ja nautittiin lomasta!

Kiitos Terhille huippulomasta ja kiitos Mikolle, kun päästi taas kerran Terhin mun kanssa reissuun :-)

ps. Heppu ja Svingi olivat olleet oikein kilttejä hoidokkeja mun vanhempien luona:) Heillä oli ollut laatuaikaa, kun äitini oli ollut päivät kotona ja pihalla oli saanut riehua ja syödä ensilunta!

4 kommenttia:

Minna kirjoitti...

Ihania kuvia! Toi toka ylhäältä - mikä taivas! Vau! Nojoo, kuolasin mä tota jätski (tai mikälie) annostakin... :P

Anonyymi kirjoitti...

Totta, upeita kuvia. Loma tekee aina niin hyvää. Tervetuloa takaisin.

Tanja & Mese

Anonyymi kirjoitti...

Alert alert! Tällästen kuvien laittaminen julkiseen jakeluun tähän aikaan vuodesta on kiellettyä! Ehdottoman kiellettyä, uskotko?!? :)

Ihanalta näytti, pakko myöntää. Eikä seurakaan kuulostanut pahalta :)

*Sanna, Sera, Saaga*

Terhi kirjoitti...

Kiitos vielä maailman parhaasta matkaseurasta! Oli kyllä niin sairaan kivaa, mä voisin lähteä jo uudelleen :)

Vitsi toi alimmainen kuva on karmee, onks mulla noi kauheet kitarisat?! Meinasin pistää tequilan syyksi, mutta tuossa vaiheessa ei ole tainnut maistua kuin muovipullotettu viini ;D


Innolla odotan jo seuraavia reissuja!!! Millon lähdetään ja mihin?