torstai 19. helmikuuta 2009

Ystäväviikko :)

Aika siis vaan menee ja menee ja taas huomaan, että viikon kuulumiset on kirjoittamatta...tietty vois kirjottaa vähän useemmin, niin ei tarvis aina kirjottaa koko menneen viikon kuulumisia..hmm :)

Viime viikonloppu meni mukavasti. Ystävänpäivä meni sellaisessa seurassa kuin kuuluukin, eli ystävän kanssa, kiitos vaan Laura kivasta illasta. Seuraava päivä jatkui ihanasti (..joskin hieman väsyneesti..) jälleen ystävien kanssa, eli olin Terhin ja Tarun kanssa hallilla kattomassa aksakisoja ja Terhin ja Zikin startteja. On siinä vaan sikke makee koira, wow:) Heppu ja Ebba olivat myös mukana seura"neiteinä" (sori Heppu..) Kovasti tuli kisoissa onnistumisia, onnea kaikille, erityisesti Fliille ja Jaanalle upeesta nollavoitosta!!! :) Päivä oli kyllä niin mukava, kiitos seuralaisille seurasta ja kyydistä!

Tiistaina Katja tuli Loimaalta Turkuun ja päästiin taas koluamaan metsiä ja puistoja! Heppu oli riemuissaan ulkoilun paljoudesta! Keskiviikkona oltiin taas Heidin kanssa lenkillä ja pienen ajan päästä vielä pikku rundi Elsin ja koirien kanssa ja samalla Emma lähti meikäläisen mukaan ja pääsi illalla treenaamaan Jaakolle.

Treenit menivät mun mielestä (siis tää on ehkä vaan mun mielipide) taas kivasti, ehkä se johtuu siitä, että mun mielestä Emman kanssa on niin kiva mennä ja oon onnellinen, että saan treenata, niin tuntuu, että treenit menee aina kivasti. Ota tosta nyt selvää;-) Lähtö oli huomattavasti parempi nyt kuin ennen, jee. Radassa oli paljon takaa ohjaamista ja se teetti mulle Emman kanssa hiukan rytmitysvaikeuksia. Heppu kai lukee mua niin hyvin ja mä sitä, että takaaleikkaukset sen kans vaan menee niin helposti, niin niitä ei koskaan kauheesti tarvinnut hioa. Mut nytpä tarvitsi, kaikki kohdat kuitenkin saatiin onnistumaan ja juosta sai!! Heppu pääsi taas kontakteja ottamaan, tai puomia vaan ja se teki niin nopeita (Hepuksi nopeita) kontakteja etten muista koska, wau ja kivaa:) Nyt on nopeus, sit varmuus samaan kuntoon! Jaakko meinas muuten saada hermoromahduksen mun takia;-) Onneks se oli väärä hälytys!Huh. Jaakko sano, et tee putkiJARRUTUS ja mä kuulin et putkiJAAKOTUS ja sanoin et mikä se on, en oo koskaan kuullutkaan... Ja Jaakko parka luuli, että kaikki sen opit on menny hukkaan jos mä en tiedä mikä on putkiJARRUTUS ja mä mietin kuumeisesti et mikä hitto se putkiJAAKOTUS oikein voi olla.. No, onneks selvis et mä kuulin väärin, ni Jaakokin saattoi huokaista helpotuksesta...hih:)
Loppuverkat sitten vielä Annariinan, Duon ja Fyran kanssa. Niin kivaa, kun he ovat samalla kurssilla, niin nähdään useemmin:)

Tänään sisko lupasi tulla Tinkan kanssa lenkkikaveriksi, eli todellinen ystävien viikko!! :)

Ensi keskiviikkona Hepulla on eläinlääkäriaika tassujen takia, siitä sitten tarkemmin infoa, kun olemme lekurissa käyneet.

Ei kommentteja: