torstai 3. toukokuuta 2012

Uusi ulkoasu

No niin, nyt on kevät tullut blogiinkin!
Svinkku-likka kisasi tosiaan viime viikonloppuna ATT:llä kolme starttia. Tuloksilla ei tällä kertaa juhlittu, mutta kaikki radat olivat pääasiassa hyviä. Ekalla radalla mokaan välistä vedon-> hyl, toisella radalla mokaan leikkauksen->hyl ja kolmannella saan aiheutettua typerän kiellon putkelta->5. Puomin ja keinun nousut olivat kyllä joka radalla ihan superhyvät, joten siihen olen kyllä enemmän kuin tyytyväinen! :)
Heppu treenasi kisapäivän päätteeksi ruutua, tunnaria ja kaukoja.

Sunnuntaina sitten pääsin lainakoiran ohjaksiin. Marika ei päässytkään itse kisaamaan Tinkan kanssa kakkosiin, joten minä sain mennä. Enhän mä ole koskaan oikeastaan Tinkan kanssa mennyt, viimeksi joskus varmaan vuosi sitten koittanut jotain pätkää. Se on sellanen irtoava tyyppi, kun taas Svingi tulee helpommin lähelle. Ekalta radalta tulikin hyl, kun Tinka irtosi aivan käsittämättömään putkeen :-D Toinen rata mentiin jo ihan eri fiiliksellä, kun oli joku ajatus Tinkan menosta. Tintti tuli tosi kovaa keinulle ja käskytin sen verran napakasti, että T löi liinat kiinni, eikä tullut kontaktipinnalle asti, siitä siis 5. Muuten rata meni oikein sujuvasti ja puhtaasti läpi, tuloksella 5 siis sijoitus 2. Olipas hauskaa!! :)
Sekä Heppu että Svingi tekivät tokoa hallin pihalla. Heppu teki ohjattua, tunnaria ja kaukoja. Svingi teki noutoa ja luoksetuloa. Mä en saa Svingiä ikinä ymmärtämään luoksetulon pysäytyksen ideaa...hmm. Käsimerkillä se raukka luulee, että mä aion pommittaa sitä jollain tavaroilla :-D

Kisaviikonlopun päätteeksi Heppu sai hienon maljakon muistoksi ATT:ltä agivalioitumisesta. Tähän mun piti liittää kiva kuva Hepusta palkinnon kanssa, mutta en saanut tällä uudella bloggerilla käännettyä pystykuvaa oikein päin????!! No, tässä kiva kuva väärin päin :-D Saiskohan joltain fiksummalta vähän tukea, että millä ihmeellä saan sen käännettyä oikein päin...?!
 Yhteispotretti sentään on tassut alaspäin ;-)
Vappuna käytiin porukalla Tarvasjoella ja Svingi oli aivan HULLU! Se jahtasi kissoja sekä puuhun että muuten vaan. Sen lisäksi se sai joku tuhat hepulia :-D Vapun päivänä mä pääsin taas eri koiran ohjaksiin, kun Marikan nuoremmalla sheltillä Tuulilla oli pentuagitreenit. Miten vaikeaa voi olla kierrättää siivekkeitä? Aika vaikeaa ainakin mulle ja Tuulille :) Mutta kivaa oli taas ja erilaista!

Tänään mulla ja Svingillä oli yksäri Janitalla ja mikäs sen mukavampaa, kuin treenata huippukouluttajalla! Hyviä neuvoja taas tuli erityisesti mun takaaleikkauspulmaan ja poispäinkäännöksiin. Monta muutakin hyvää juttua tuli opittua ja hoksattua :) 
Heppu tokoili sekä eilen että tänään. Eilen tehtiin paikallaolot, jäävät, ruutu ja luoksetulo. Tänään vuorossa oli seuraamisen kesto ja kaukot. Lauantaina sitten taas testataan, että mitä se Pappa tällä kertaa kokeessa keksii.... :-P

1 kommentti:

Marika kirjoitti...

Ihana uus kesäkuva blogissa!!

Ja kiitos suuri mun kenneltytölle, ihanaa kun koirat on päässy puuhaamaan sun kanssa!! :)