lauantai 5. toukokuuta 2012

Ei hullumpi EVL0

Mä kuulostan varmaan ihan idiootilta, kun kerta toisensa jälkeen mä olen ihan innoissani tokosta ja Hepusta, vaikka pelkkiä nollatuloksia pukkaa! Toki me tavoitellaan niitä tuloksia, mutta tänäänkin kun Heppu onnistui niin monessa liikkeessä hyvin, niin enhän mä voi olla muuta kuin tyytyväinen :)

Tuomarina tänään oli Ralf Björklund, meille ihan uusi tuttavuus. Mun mielestä selkeä ja tasainen linja ja tällä kertaa olen itsekin samaa mieltä pisteistä kuin tuomarikin. Puolet koirista 3/6 sai harmillisesti punaisen kortin, kun merkin ja ruudun välissä oli kehänauhojen ulkopuolella hyppy, jonka koirat kävivät suorittamassa ruutua tehdessä.

Sen voin vielä sanoa Hepun suorituksesta ennen pisteitä, että hitto toi paikallaistuminen on peestä! Mä olin kyllä taas vihanen Hepulle, hyihyi. Milloin se on keksinyt, ettei siellä tarvitse istua??!! Helpot pisteet menee ihan harakoille! Oikeastaan tuo paikallaistuminen oli ainoa liike joka meni pieleen, muut saatiin kuitenkin loppujen lopuksi oikein.Onneksi mitä pidemmälle koetta päästiin, sitä iloisemmaksi tulin :-D

Paikalla istuminen: 0 Nousi heti seisomaan.
Paikalla makuu: 7 Naapurin käskystä maahan, lonkka-asento.
Seuraaminen: 6,5 Ansaitusti.
Luoksetulo: 9 Jes!
Salamakävely: 8,5 Hyvä! Seuraamiset sais väleissä olla parempia.
Metalli: 7 Palautti seisten. Mutta haki ja piti, jees!
Ruutu: 9 Vilkaisi hypyn suuntaan. Mut muuten ihan super!
Ohjattu: 0 Vaikea, kun heti ruudun perään. Teki merkin, mutta lähti ohjautumaan ruutuun, sain kuitenkin vielä käskytettyä hakemaan oikean kapulan, joten erävoitto mulle ja liike suoritettu loppujen lopuksi oikein!
Tunnari: 0 Nosti intona taas ekan ja sitten vasta muisti mitä kuulu tehdä. Haisteli ja toi oman. Tämäkin siis lopulta oikein, toisin kun viimeksi kun toi väärän. Edistystä siis :)
Kaukot: 8,5 Sairaan hyvät! Hyvä Heppu!

186p, EVL0

Parin viikon päästä on sitten seuraava koe ja ei muuta kuin treenaamaan. Ja ette usko, mä menin ilmottamaan kokeeseen myös ton pienen blondin...toivottavasti se ei ollut virhe...

Ei kommentteja: