perjantai 25. maaliskuuta 2011

Svingi 2-v ja muita kuulumisia

Mä olen ollut nyt viikon nettipimennossa kun tuo dna:n laajakaista takkuilee. Miten sitä koko ajan tuntuukin, että tarvitsee nettiä:-O Nyt pitää hiukan päivitellä, kun olen porukoiden koneella. Ensimmäiseksi tietenkin tärkein ja löytyihän porukoiden koneeltakin joku edustava kuva...ja vielä juhlahepeneissä ;-) Aika on kulunut tosi nopeasti, miten nuo lapset voivat olla jo kaksivuotiaita?

HUOMENNA OMA RAKAS SVINGI 2-VUOTTA!!!
MAAILMAN PARAS JA RAKKAIN TYTTÖ. SE ON OIKEA TIMANTTI.

Tässä on taas tapahtunut vaikka mitä, kun on ollut päivitystauko. Aloitetaan tuosta synttärisankarista. Svingi on taas ollut vesijuoksemassa ja tällä kertaa neiti porskutti jo 45min! Toki siinä on kävelypätkät mukana, mutta tällä kertaa oli tapahtunut huikea muutos edelliseen, juoksupätkät Svingi ravasi oikeastaan kokonaan! (ei peitsannut) JEE!! Muutenkin ravi on lisääntynyt lenkeillä. Jumppaamiset ovat tuottaneet tulosta. Svingi on niin hauska, kun se suorastaan ryntää jumppapallolle, kun se tajuaa että nyt jumpataan! :-)

Viime viikolla Svingi oli Tiinan treeneissä ja menikin alun kankeuden (ohjaajan?) jälkeen hienosti. Meillä oli 31 esteen rata, joka mentiin lähes nollana, yksi hypyn ohitus, jota en jäänyt korjaamaan. Aikas huipputyttö! Viime viikolla olin myös Svinkun kanssa epiksissä avoimessa luokassa, sieltä hylly, kun likka karkasi puomille:-) Tällä viikolla Svingi oli mun kaverina Jaakon treeneissä ja kyllä vaan menee Svinkku sinne minne minä vien ja miten minä ohjaan, tällä kertaa kartturikin oli aika hyvin messissä, joten lopputuloksena onnistuneet treenit!

Heppu-hei on myöskin mennyt agia. Ensin Marikan kaverina epiksissä avoimessa luokassa, hienosti sujui heillä yhteistyö ja 5 maaliin, kun keinun alastulolta tuli virhe. Viime tiistaina olin Hepun kanssa kisaamassa Lempäälässä kahden startin verran. Ei taida oikein sopia mulle nuo työpäivän jälkeen tehdyt kisailut, ei ollut vire oikein kohdillaan ja takastulomatkalla mä vaan meinasin nukahtaa..onneksi Salla oli ratissa. Eka rata oli hyppäri, joka oli ihan ok. Muutama pieni lipsahdus, mutta siinä se meni, kunnes lopussa tuli se iso lipsahdus, kun takaaleikkaus venyi pitkäksi ja Heppu ohitti kaksi vimppaa hyppyä->hyl. Ihan mun moka.
Toka rata oli agirata ja tässäkin oli mukavasti haastetta niin kuin ekassakin radassa. Kepeille vienti oli kuitenkin meille tällä kertaa liian vaikea ja Heppu ei kestänyt niin tiukkaa takaaleikkausta ja siitä kielto. Sen jälkeen Pappa tykitti Aalle, kun putkeen olisi kuulunut mennä.. Loppurata meni ihan jees ja siellä oli pari oikeesti onnistunutta kohtaa!

Molempien kanssa olen myös tehnyt tokoa. Heppu on nyt treenannut sitä ohjattua noutoa. Nyt harjoitellaan sitä, että Heppu malttaa tehdä aina ensin merkin, vaikka ärsykkeet olisi suuretkin. Hyvin olen saanut treenattua ja palkattua oikeasta asiasta, vaikka toki niitä virheitäkin tulee. Luoksetuloa ollaan tehty myös, mietin, että vaihtaisinko suullisen seis-käskyn käsimerkiksi?! En oikein tiedä..
Svingi on tehnyt pääasiassa noutoa ja nyt mulla on ekan kerran tullut sellainen olo, että Svinkku tajusi, että PITO on se juttu, eikä pois sylkeminen... Nyt meinaa hienosti tiivistää otetta ja naksusta saa irrottaa. Työtä vielä vaatii nouto, mutta viimeistään kesällä se on valmis..joohan!?

Ainakin tällasta meille kuuluu :-) Kevättä odotellaan jo kovasti. Ärsyttävää, että nytkin tuiskaa lunta koko ajan. Ja se taas tarkoittaa lumen syömistä ja se taas tarkoittaa kovaa pissahätää ja mahdollisesti vesivahinkoja.... KEVÄT TULE JO!!!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Teillähän on siellä koko ajan synttärijuhlia:) Onnea Svingille ja rapsutuksia molemmille koiruuksille:)


Malla

Anonyymi kirjoitti...

Hauska kuva pikku päivänsankarista...onnittulut vielä tätäkin kautta!

Tanja & M & M