torstai 13. elokuuta 2009

Aktiivinen päivittäjä

...ainakin taas vaihteeksi:)
Tärkein tiedote tietenkin on, että Svingi oli tänään mun töissä ollessa pissannut sänkyyn!!!!!! Argh!

Tänään olin Hepun kanssa tokon yksärillä Tuija Serellä. Aihe oli siis luoksetulo toko liikkeenä...tai siis se eka pysäytys. Ensin puhuttiin, sitten tehtiin treeniä, avattiin ongelmia ja treenattiin lisää. Nyt mulla on visio siitä mitä tulee tehdä (jes). Varsinainen opettaminen ei oo suurin vaikeus, vaan se mitä mun kuuluu tehdä tai miten mun kuuluu reagoida, jos tulee virhesuorituksia. Nyt sain just niihin juttuihin apua. Eli treeniä vaan! Ja toistoja pitää olla ennemminkin satoja kuin kymmeniä, et jos mä huomen itken, et tää ei toimi, ni ruoskikaapa mut treenaamaan lisää :-D

Puhuttiin myös Hepun tunnarista. Lisäksi kehotus opettaa Heppu peruuttamaan. Eli peruuttamista ja luoksetuloa ;-) Nyt oon taas ihan intsinä. Jonkun ajan päästä sitten varmaan uusi yksäri luoksetulosta ja sitten mun varmaan täytyy varata ruudullekin oma tunti.

Kyllä Heppu on päässyt aksaamaankin. Eilen oli Marjan treenit ja olikin yllättävän kimurantti rata. Heppu meni oikeesti aika jees ja kontaktit oli tosi hyvät. Vaikeutta oli kahdessa kohdassa: takaaleikkaus/poispäin ja pimeä putki. Takaaleikkauksessa/poispäinkäänn. Heppu ei juuri kuunnellut ennakoivaa haltuunottoa, vaan hyppäsi suoraan ja käänsi vasta itsensä hypyn jälkeen. Toistoja vaan ja kunnon käskytystä ja palkkaa, niin jo vaan alkoi kääntymään kunnolla.

Pimeä putki oli puomin alla ja sinne mentiin poispäin käännöksellä,niin et oma liike jatkui silleen hassusti(?),et Heppu ei yhtään tajunnu, et mennäkkö vai eikö mennä. Nyki vaan putken suulla..
Tämän kyllä lisään harjoiteltavien listaan!

Svinkku teki istumista kentällä ja istumisen kestoa, onnistui jo aikas hyvin, hyvä pikku-Kinkku!

Ei kommentteja: