tiistai 16. elokuuta 2011

Minipäivitys

Lomalla ei jaksanut päivittää blogia, nyt kun työt alkoi, ei taaskaan jaksa :-P

Tosin, eipä juuri mitään päivittämistä olekaan. Ei oo huvittanut treenata Svingin kanssa tokoa:-( Tosin mun uuteen strategiaan liittyy naksutin ja sitä ollaan treenailtu. Kaipa se Svinkku tajuaa sen naksun merkityksen jo, että voitaisiin jo siirtyä tokoliikkeisiinkin. Hepun kanssa oon ollut motivoituneempi treenaaja tokossa. Eniten ollaan treenattu ohjatun merkkiä, nyt on toiminut hyvin,mutta toistoja tarvitaan vielä paljon,että liike on varma. Suuntia ollaan tehty hiukan, ne on aika epävarmat. Luoksetulo on ollut huippu ja kaukotkin ihan ok. Hepulla on elokuun lopulla sitten koe.

Molemmille olen naksuttimella opettanut pesuvadin päälle kiipeämistä. Hepulla liike muuttui vahingossa sellaiseksi, että etujalat on vadin päällä ja takajalat kiertää ympyrää ku sirkushevosella :-) Svingi vaan seisoo etujalat vadilla, seuraavaksi varmaan sitten opetan sillekin sen pyörimisen.

Agilitya olen treenannut nyt pelkästään Svingin kanssa. Aloitettiin Koirakondiksella treenaamaan agilityn tavoiteryhmässä. Eilen oli eka treenikerta ja oli kyllä huippukivaa treenata, tehdä valssejä peräjälkeen ja kokea onnistumisia! :-) Viime viikolla Svingi kisasi kaksi starttia, molemmista hyl. Radat onnistuivat kyllä tosi hyvin ja niissä oli paljon huippukohtia, mutta mukaan mahtui myös omaa töpeksimistä ja huolimattomuutta. Kivaa kuitenkin oli kisata pikkulikalla!!! :-)
Heppu on ollut hiukan katkera, kun hän ei ole päässyt treenaamaan. Niinpä Elsi treenasi Hepun kanssa viime viikolla ja Marika meni Hepun kanssa Salossa epiksissä. Pappa oli kyllä epiksissä hiukan vaisu, koska mä menin ennen heitä Svingillä ja Heppu olis kans halunnu mennä mun kanssa ;-) No, onneksi sunnuntaina Hepuli pääsee mun kanssa puolustamaan seuranmestaruus pronssia :-)

1 kommentti:

jassu kirjoitti...

Onnea mestaruuskisoihin!