torstai 2. kesäkuuta 2011

Vitosia ja nollia

Nyt kun kisoista on kulunut jo melkein viikko,niin enhän mä enää jaksa niistä kummemmin kirjottaa :-P

Svingi joka tapauksessa kisasi viime lauantaina Raumalla kaksi starttia. Ekalla radalla yksi kielto ja siitä 5, sij.2. Ohjauksellisesti tuntui ihan hyvältä, mutta videolta näkee, että voi luoja mä liikun huonosti ja saattelen aivan turhaa Svingiä joka esteelle.

SVINGIN EKA RATA

Tokalta radalta tuli sitten se kakkosten viimeinen nolla kera voiton ja saatiin pääsylippu 3-luokkaan. Eka ajatus radan jälkeen ei kuitenkaan ollut nolla, vaan se, että miks mä en vaatinut Svingiltä kunnolista keinua... Tyhmä minä! Tällä nollaradalla mä olen siis ihan jatkuvasti Svingin edessä, voi koira parkaa. Muutaman kerran mulla on sairaan hyvä etumatka, mutta silti mä alotan valssin vasta niin myöhään, että olen koiran edessä. Onneksi mun koira on kuitenkin mua parempi ja paikkailee upeesti! Tällä radalla etenemä mukava 4,40m/s. Päivän radoilta treenattavia asioita ovat pitkälti itsenäiset estesuoritukset. Itsenäinen keinu, itsenäiset kepit, eteen lähteminen...

SVINGIN TOKA RATA

Hiukan laama-agility meininkiä oli ilmassa, sen verran flaati Svingi oli. Taitaa tuo juoksujen jälkeinen elämä vähän masentaa :-( Ei oikein oo ruoka maistunut, eikä kotonakaan huvita leikkiä ja riekkua. Äitikin oli todennut, että taitaa olla väsynyt likka. No, näin muistan että oli asiat viime vuonnakin juoksun jälkeen. Eli eiköhän tuo neiti taas piristy, kun hormonit tasaantuvat :-) Taas mä kiitän onnea, että juoksut on vaan kerran vuodessa. Tässä kuitenkin päivän sankarista muutama valokuva. On se niin ihana, oli laama tai ei ;-)

Sunnuntaina oli Hepun vuoro kisata Salossa kolme starttia. Ekalta radalta keinun alastulo, unohdin, että Heppua kuuluu vetää nenästä :-D Muuten rata on ihan ok, paitsi se ennen puomia oleva kohta, ou mai kaad, mitä mä oikein puuhaan?! Tulokseksi siis 5.

HEPUN EKA RATA

Toinen rata tuntui kyllä hyvälle. Radalta nolla ja sij. 2. Toi puomin kontakti on kyllä siinä ja tässä kahdella ekalla radalla, mutta taitaa se sinne hipasta. Oltiin kyllä hyvin samalla aaltopituudella Hepun kanssa tällä radalla.

HEPUN TOKA RATA

Kolmannella radalla teinu niin tyhmän virheen, kun lähdin liikkeelle ennen kuin Heppu lukitsi kakkosesteen, joten tuli siitä ohi. Korjasin ja loppurata meni hyvin. Välistävedot kaksi peräkkäin onnistui ja se oli huippujuttu, mä kun olen huono niissä. Puomin kontakti on tällä radalla sairaan hyvä, jään taakse ja kannustan Hepun puomin loppuun. Tältä radalta tulos 5. En jaksanut enää ladata tätä vimppaa rataa, kun kone on niin hidas.

Hepun kaikki radat tuntui kokonaisuudessaan hyville ja ehjille, joten niistä jäi kyllä tosi hyvä mieli! :-) Tässä mun superpappani palkintoineen!
Piti vielä kertoa, että Marika tarttui mun juoksuhaaste ehdotukseen ja näin ollen meillä on juoksupainotteinen kesäkuu. Ajalla 30.5-30.6 pitäisi lenkkeillä 15 kertaa. Viistoista tuntuu vähälle, mutta todellisuudessa se on melkein joka toinen päivä :-O Nyt on kaksi lenkkiä takana ja yhä hengissä :-D Tänään kävin jo aamulla juoksemassa ja kohta ollaan lähdössä Janakkalaan kisaamaan. Molemmat koirat medi kolmosissa, jännää, mitenköhän mä pystyn ohjaamaan kaksi koiraa samassa luokassa?! :-)

1 kommentti:

jassu kirjoitti...

Hyvin pystyit! Etten sanoisi ERINOMAISESTI!!!!!!! Siispä ERI kera SERTin :)
ONNEA :)