maanantai 20. helmikuuta 2012

Kisat 18.2

Lauantaina kisattiin omalla hallilla ja mulla oli molemmat koirat mukana kisaamassa. Me ollaan ainakin vielä vältytty kennelyskältä ja todella toivon, että se ei iske ollenkaan! Olen kyllä liikkunut ja treenannut koirieni kanssa aivan normaalisti, että aikas onnellinen olen, jos koirat ei yskää saa...

Svingi oli taas ilmoitettu kolmeen starttiin ja Heppu yhteen. Päivän urakka alkoi tällä kertaa hyppärillä. Alussa oli valssia valssin perään ja muuten saatiin mennä aika jouhevasti eteenpäin. Mun mielestä rata meni ihan mukavasti, uskallan irrottaa koiran ennen pituttaa takakiertoon, jotta ehdin seuraavaan kohtaan. Alun valsseissa mä olen ehkä ripsun koiran edessä ja jossain kohtaa sen verran jämähdän, että S ehtii kaarraattamaan niin paljon, että tulee kielto. Tulos siis 5 ja sillä sijoitus 3. Ja video löytyy täältä.
Tokalla radalla Svinkku menee heti putkeeeeen!!! vaikkei sinne kyllä pitänyt mennä :-P Putken jälkeisessä sokkarissa mä oon vähän niinku Svingin edessä ;-) Muuten ihan ok rata. Niin ja puomin nousu on hyvä! Rata.
Kolmas rata oli taas ihan hyvä, mutta muutama moka sieltä löytyy. Heti alussa jotenkin sekoilen askelissa ja olo on kuin lentoon lähdössä ;-) Ja sitten S ohittaa yhden hypyn ja otan kohdan uudelleen->Hyl. Vimppa rata.

Heppu pääsi tällä kertaa vain päivän viimeiselle agiradalle. Heppu lähti radalle taas ihan intona ja kuuliaisena :-) Rytmityksetkin osuivat jo aikas hyvin kohdilleen, kun muistin vaan etten itse kiihdytä liikaa :-D Heppu osui kaikkiin kontakteihin ja teki siistin radan ja tuloksena 0 ja sij.4. Parasta tietenkin oli, että nyt Hepun SM-nollat ovat täynnä ja herra Professori pääsee vielä kerran arvokisakentille! <3

Viikonlopun päätteeksi mulla alkoi LOMA!! :) Eilen sunnuntaina lunta tuli oikein urakalla. Aamulla raivattiin koirien kanssa polut metsään, lunta oli välillä yli mun polvien. Päivällä lähdin intona samaan metsään todetakseni, että polut sai raivata uudelleen! No, mutta sehän ei menoa haitannut, mukava hiki tuli pintaan ja koiriakin nukutti lenkin jälkeen! :) Tänään maanantaina on ollut siis niiiiiin ihana ilma!! Aurinko paistanut koko päivän ja metsässä on todella hienoa kävellä, kun lumiset oksat kaartuvat alas. Illalla lähdetään vielä Purina Centeriin treenaamaan, Svingillä on Nooran treenit ja Heppu pääsee tekemään hiukan tokoa pihalla!





1 kommentti:

jassu kirjoitti...

Jälleen ihania lomakuvia ja nuo videot taas todisti sen, että saan kyllä ihan oikeesti jänskätä teitä äsämmissä!
Ihanaa lomaa ja rapsuja tietty koiruukslle. :)