lauantai 13. maaliskuuta 2010

Aksaa ja tokoo taas vaihteeks...

Mä olin jo tehnyt kunnon tekstin ja sitten sain sen katoamaan:-O Yllätys yllätys, eli nyt en jaksa enää kirjottaa uudestaan...
Heppu kuitenkin treenasi viime keskiviikkona aksaa ihan mukavasti menneellä radalla. Oon alkanut nyt Svinkun myötä kiinnittämään huomiota mun valsseihin...ja totuushan on, et ne on ihan peestä....joopajoo:( Mutta Heppu meni kivasti ja kontakteissakin oli jo enemmän vauhtia:)

Svinkku treenasi torstaina Elinalla ja teemana oli poispäinkäännös. Pikku-neitihän oli siinä aika etevä:) Poispäin käännökset meni mallikkaasti, korjaukset keskittyivät lähinnä ohjaajan käsien huitomiseen:-O Kepit oli ohjureilla ja kujana, meni no-pees-ti, tosin kun irtosin sivulle, niin S mielellään hyppäsi vimpan ohjurin yli.. No, eipä me olla taas vähään aikaan otettukaan keppejä, seuraavalla kerralla täytyy taas treenata niitä. Kaarroksia taas aiheutti mun paikalleen jämähtäneet valssit...

Heppu tokoili torstaina hittiksen pihalla. Tein ruutua ensin suoraan ja sitten lähetyksiä merkiltä. Hyvin meni! Lisäksi tein luoksetulon pysäytyksiä, ihan ok. Teinköhän mä muuta? En enää muista.

Svinkun tokot on menny hiukan aallon pohjasta harjalle :) Olenko mä joskus sanonut, että mä en ymmärrä miks ihmiset ei enempää harrasta ländereidensä kanssa tokoa, kun se on niin helppoa? Jos, niin perun kaikki puheeni;-P Toi seuraamisen harjoittelu oli siis eilen niin tuskasta, että melkein jo päätin keskittyä vain ja ainoastaan agilityyn. Svinkku tekee kyllä täysillä niin kuin luulee olevan oikein...
Tänään onneksi oli toinen ääni kellossa ja toko saikin jatkoaikaa:) Iso harppaus treenauksessa taaksepäin, naksu käteen ja paljon nameja ja harjoitukset lähtivät kuin lähtivätkin oikeaan suuntaan! :-) Tällä hetkellä on taas vahva usko siihen mitä teen ja sen onnistumiseen. Katsotaan miten asiat on huomenna... :-D

Ei kommentteja: