sunnuntai 22. marraskuuta 2009

Hulvaton Svingi

Torstaina päästiin Svingin kanssa taas ohjattuihin agitreeneihin. Aiheena oli takaakierto. Ensin tehtiin yhdellä hypyllä kiertoja ja sen jälkeen lähdettiin menemään rataa. Svingi oli kerrassaan hulvattomalla tuulella ja kaahaili kuin mikäkin:) Eka pätkä menikin ihan kivasti ja neiti kuunteli hyvin ja tuli vauhdilla, okei, mä kyllä myöhästyin yhdessä valssissa ja kerran unohdin ottaa koiran mukaan, mutta siis Svingi meni hyvin. Sitten koko radan kimppuun. Mä jotenkin kuvittelin ehtiväni tekemään kaiken jotenkin paremmin, mutta kappas vaan, enpäs ehtinytkään ja Svinkku paineli jo itse valitsemiaan hyppyjä korvat lepattaen :-D Mä en yksinkertasesti voinu muuta ku nauraa, se oli niin hassu ja villi. Ja mun pentu meni lujaa. Uudestaan siis Elinan neuvojen mukaan koittamaan samaa kohtaa. Argh, mä vaan en osannu ohjata! Olin joko myöhässä tai huolimaton. Taisin myös saada sellaista palautetta, että ohjaa sitä koiraa, äläkä vaan ihaile sen menoa:) Olisko voinu käydä noin??!! Palkattiin sitten kerran lelulla ja sitten ohjasin jo itsekin paremmin, niin sitten saatiin menemään hyvin, jeee! Mentiin myös radalla matalaa aata ja se meni hyvin. Verkkovinokepit oli tällä kertaa aika vaikeat. Mutta olipas kivat treenit, mulla oli kyllä niin tosi kova hiki! Onneksi meidän ryhmän treenit kestää vain puoli tuntia, muuten olisin ehkä kuollu... ;-P
Kuva: Mauri Helle

1 kommentti:

jassu kirjoitti...

Voi mä olen NIIIIIIN ylpeä teistä! Tuo Svingihän ihan liitää tuon aidan yli! Se on magee! Mitä ilmeisemmin te ootte tehnyt agia pikkulikan kanssa just niin kun tuon ikäisen länderipennun kanssa pitääkin. :) Et ole tappanut sen tekemisen iloa.
Ihanaa nähdä teitä ens viikonloppuna!

jassu