maanantai 12. lokakuuta 2009

Piirinmestikset

Kiitos vaan Eija ja Jassu kommenteista, vai on velipojalla samoja oireita:) Niin ja Jassu, kyl toi ruokahalu varmaan johtuu siitä varpaan leikkaamisesta...joojoo:)

Mutta jos joku tässä alkaa sekoamaan, niin se olen varmaan minä, koska mä päivitän nykyisin niiiiiiin usein tätä blogia! Onkohan mulla liikaa aikaa?? Pitäisköhän mun täyttää paremmin mun yli-yli-buukattu kalenterini?! ;-)

Tässä kuitenkin seuraavaksi kisaraporttia viikonlopun agilityn varsinais-suomen piirinmestiksistä. Oli tosi kivaa olla kisaamassa! Viimeksi ollaan Hepun kanssa kisattu syyskuun alussa ja sitä ennen muistaakeni karsinnoissa. Eka rata meni kyllä niin kankeasti,että ei ole tosikaan...
Eli siis ekana aloitettiin joukkueradalla, Hepun kanssa kisattiin ATT:n ykkösjoukkueessa. Saatiin väännettyä Hepun kanssa todellinen kankinolla, mutta nolla kuin nolla. Ekaksi annoin Hepulle lähtöluvan, vaikka ei mun pitäny (oho), tän takia alun kuviot meni ihan sekasin. Sitten meni ihan ok, vaikka olin koko ajan hiukan jäljessä Heppua. A:n kontakti oli ihan ok, puomille tuli nopeesti, mut ei ihan alas, tässä paloi aikaa. Joukkueemme lopputulos oli 5. Tällä tuloksella meille irtosi joukkueHOPEAA!!! Hyvä me!! :)

Toka rata oli sitten hyppäri, ei mikään ihan läpihuuto, mutta ei nyt pahakaan. Alku mua jännitti, kun edessä oli "ansahyppy", se mentiin hyvin varoen, mutta sitten päästiin vauhtiin ja loppurata meni hyvin. Olin kyllä tosi tyytyväinen. Ai niin, olihan siellä yks vähältä-piti-tilanne, mut onneks vaan vähältä-piti. Tältä radalta siis myös nolla, sijoitus 7. Tosin ei jääty voittajalle, Leijalle, kuin 1,8s, ei paha meille ollenkaan.

Viimeinen rata oli agirata ja Laamasen käsialaa. Mä tykkään tosi paljon Laamasen radoista, koska ne on niin teknisiä. Ihana tunne, kun on vaihtoehtoja ja saa valita sen, jonka olettaa olevan paras. Alkuun onnistui pakkovalssi-jaakotus ihan hyvin, puomin kontakti onnistu hienosti ja muutenkin rullasi...kunnes...Heppu karkasi A:n kontaktilta ja en ehtinyt ottamaan tarpeeksi haltuun tuleville hypyille ja siitä väärä rata ja hyl. No höh, ensin tyyppi jumittaa monta kisaa kontakteilla ja nyt tulee läpi...oonkohan treenannu liikaa nopeutta?? Nyt täytynee tasapainottaa nopeuden ja keston suhdetta treeneissä. Niin kiva rata ja niin hyvä fiilis ja niin harmillinen hylly. Mutta olipas oikeesti kiva mennä agilitya! :) En oo kaivannut yhtään aksakisoja, kun on ollut toi toko niin pinnalla, mutta nyt iskin heti kaikki agikisat lähimailla kalenteriin, huisin kivaa, nyt mennään taas aksaa!! :)

Ensi sunnuntaina mennään kisaamaan hyvinkäälle. Olin ensin ajatellut jättäväni Kinkun kotiin, mutta "pakkohan" se mukaan on ottaa, kun paikalle kerran saapuu pikku-neidille tärkeitä ihmisiä ja koiria:)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Voi kiitos Annne-Mari kun toit Svinginkin Hepun kanssa Hyvinkäälle! Oli NIIIIIIIN ihana nähdä sitä pikkulikkaa pitkästä aikaa! Nooh, tietysti myös sua ja Heppua :). Äsken kun olin iltapesulla, niin arvaa oliko paksu kerros kasvoissa jotain "geeliä"?
Nähdään Lempäälässä!

jassu ja muut jettiläiset