keskiviikko 30. syyskuuta 2009

Tuloksettomat hyvän mielen tokoskabat

Sunnuntaina oli siis viimeinen kolmesta ukin tokokokeesta. Hyvin mielin ja tsemppi päällä taas suunnattiin kohti ukia. Tuomarina Tiina Heino. Samat kasvot olivat muuten kokeessa kuin aikasemmillakin kerroilla. Hieno sää suosi kaikilla kolmella koe kerralla jee. Tässä heti raportti, siinä järjestyksessä kun liikkeet kokeessa mentiin.

PAIKALLA MAKUU 8 En saanut maasta istumaan ekalla käskyllä
RUUTU 0 Todella, todella harmillinen nolla, olisi voinut olla myös helposti kymppi.. Heppu lähti tosi hienosti ja aivan suoraan ruutuun, käskytin maahan...eipä totellut ja samalla oli jo takaa ulos. Kutsuin "hiukan" takaisin päin, niin Ukkonen juoksi naama virneessä mun luokse lähetyspaikalle :) Mua enemmän nauratti ku itketti, höpsö länderi!
SEURAAMINEN 9,5 Siis tajuttoman UPEETA!!! Heppu oli oikeassa paikassa tiiviisti, piti kontaktin koko ajan ja oli todella korrekti:) Jipiiiiiiii!!!!!
LUOKSETULO 0 Mikä seis? Mikä maahan? Joopa joo...
HYPPYNOUTO 0 No voi jummi. Heitin tosi vinoon, palautti hypyn ohi.
TUNNARI 6 Sylki palautuksen ja "suu voisi olla rauhallisempi"
ISTUMINEN 10 Tätä ei estä kukaan:)
KAUKO-OHJAUS 5 Kylläpä on eka nosto aina kiven takana, tokalla kuitenkin ylös. Myös seuraavalle seisomiselle kaksoiskäsky.
METALLINOUTO 7 Siis tää on tän kokeen tähtihekti. Kaksoiskäsky hakemiselle ja sitten herra vaan lompsi ja haki kapulan, eikä ees sylkeny palautuksessa!!!!! Mä olin onnesta soikeena! mä kun olin luullut, ettei H enää tuo ollenkaan kokeessa metallia, mutta kappas vaan, herra osaa yllättää!
YLEISVAIKUTELMA 9

Tuloksena siis VOI0, taas. Hiukan paremmin pistein kuin edeltävänä viikonloppuna. Mutta mä olen taas ihan iloinen ja tyytyväinen. Mua varmaan pidetään hulluna, kun kerta toisensa jälkeen olen tyytyväinen pikku koiraani, vaikka tuloksia ei tulekaan. Mut se vaan ON niin uskomaton! Näkisittepä sen työssä tokokokeessa! Naama virneessä ja hyvällä vireellä Heppu jaksaa painaa koko kokeen ja tehdä parhaansa niillä taidoilla, jotka olen hänelle opettanut! <3 Toko-innostuksen huumassa ilmoitin vielä Hepun kauden päätös toko-kokeeseen 25.10. Sitten toko huilii.

Svingi oli mukana myös ukissa. Hän pääsi harjoittelemaan sivulle tuloa, maahan menoa ja istumisen kestoa. Olipa hauskaa. Tähtisilmä tyttö on kyllä aikas epeli, mutta halutessaan jo aika taitava. Välillä mä joudun vähän lahjomaan, jotta neiti istuisi, eikä räpyttelisi silmiä:) Hän osasi myös taidokkaasti (?) kiljua odottaessaan autossa...eikö nää oo just niitä tärkeitä taitoja?????

Oikeesti Svingin nenäkosketus on mun mielestä nyt hiukan edistynyt. Osaa jo aikas hyvin tarjota kosketusta oikeassa asennossa. Ja ihan kun tyttö olisi hoksannut, että siinä pitää malttaa odottaa. No tuo saattaa vielä olla harhakuvitelmaa. Tänään Svinkku sitten pääseekin aksailemaan, kivaa.

Ei kommentteja: