sunnuntai 8. maaliskuuta 2009

Heppu tokoilee

Tänään pakkasin tokokamat reppuun ja lähdin käppäilemään Hepun kanssa aika lähellä olevalle kentälle treenaamaan. Tehtiin aika pitkä treeni ja hyvin Heppu jaksoi, nautti vaan, kun sai puuhastella, kun koko viikonloppu on muuten mennyt vain löhöillessä.
Seuraamista tein tuttuun tapaan palkkaillen säännöllisen epäsäännöllisesti kunnes huomasin mikä vielä mättää, eli aina mun ekalla askeleella Heppu katsoo ensin eteen ja vasta sitten ottaa katsekontaktin, bad-bad. Palkkailin naksun avulla sitä että ottaa heti katsekontaktin ja jo toimi:) Täytyy tästäkin eteenpäin muistaa palkkailla enemmän siitä että nappaa oikean asennon heti.
Sitten tein ruutua, se oli aika hulvatonta, koska olin tehnyt ruudun umpihankeen :-D No, mutta ihan kivasti se meni kuitenkin:)
Tunnaria tein liikkeenä, mut pelkän oman piilotuksena. Siis, silleen liikkeenä, et tein kaikki alkukääntymiset ja luovutukset. Aikas hyvin meni sekin, kun kokonaisuutena oon tehny tunnaria aika vähän. Tein myös muutamia pelkkiä tuonteja, hyvin. Tavallista noutoa tein tasan kerran,koska se oli ekalla SUPER:)
Sitten tein taas sitä kammottavaa luoksetuloa,joka yllätyksekseni olikin tänään parempi kuin pitkästä aikaa. Ehkä sitä toivoa vielä on.
Lopuksi tein vielä pitkästä pitkästä aikaa seuraamisen kestotreenin. Laitoin namikipon sivuun niin että Heppu näki sen ja sitten vaan seuraamista ja seuraamista. Yritin sisällyttää siihen kaiken mahdollisen ja sitten kun omasta mielestäni olin seuruuttanut kohtalaisen kauan, niin sitten yllättäen vapautus namikipolle ja namien jälkeen leikki ja treeni oli pulkassa!
Aika makee länderi mulla:)

Ei kommentteja: