lauantai 31. tammikuuta 2009

Agilitya ja +700gr

Keskiviikkona oli taas Emman vuoro päästä aksaamaan. Marja oli tehnyt kivan radan, jossa joutui kunnolla funtsimaan ohjausvaihtoehtoja. Ekalla kerralla vein Emmaa kuin Heppua ja se ei tietenkään onnistunut. Vaihdettiin ohjaustyyliä poistamalla takaaohjauksia ja lisäämällä persjättöjä ja sitten meni tosi hienosti! :) Jee, hyvä Emma! Emman kanssa täytyy tehdä huomattavasti vikkelämpiä valsseja kuin Hepun kanssa ja mä en tiennytkään pysyväni siihen, mut kappas vaan, kaikki meni mallikkaasti, kun vaan laittaa jalkaa toisen eteen! Lopuksi harkkasin Emman kanssa vielä keppien sisäänmenoa ja ansaputken ohittamista, hyvin meni.

Torstaina oli omalla hallilla taikaa tassuissa epikset, joihin menin Emman kanssa. Emma kävi kuumana, mutta sain sen pikku puhuttelun sivittämänä jäämään oikeinkin hyvin lähtöön:) Erävoitto mulle:) Puomin kontaktin Emma teki juoksuna. Kepeille Emma haki hienosti sisään, mutta hyppäsi yhden välin, joten uusiksi, sitten hyvin. Aan läpi juosten. Muuten rata oli kyllä sujva, on ihanaa kun pääsee menemään agilitya ja vielä pikku-Emmalla, joka on niin mukava:) Kiitos jälleen kerran Elsi!

Heppu teki kumpanakin päivänä, yllätys yllätys, kontakteja. Mä oon niin ylpee siitä, kun se hakee jo niin hienosti alastuloja! Oon yrittänyt joka kerta lisätä häiriötä, kotona kestää jo vaikka mitä esim. lelun heiton edelle, mun taakse jäämisen jne. Odotan jo että päästäisiin harkkaamaan ja kokeilemaan kontaktien toimivuutta ratatreenissä..! :)

Meinasin jo unohtaa, eli Heppu on lihonut 700 grammaa!!! Hyvähyvä! Heppu ei oo ikinä painanut enempää kuin 10,8 kg, normaalisti ehkä joku 10,2 kg, mutta punnitsin Hepun viime viikolla, niin jätkä painoi 11,5kg, wow:) Ei tee yhtään pahaa Hepulle, se kun on aina ollut hoikka. Mun mielestä Heppu on syönyt ihan normaalisti, eli syönyt ja jättänyt syömättä ihan tasaisesti. Eli joko leikkaus on tehnyt tehtävänsä tai sitten treenien vähyys näkyy painossa. Joka tapauksessa hyvä.

Koitan laittaa joku päivä muutaman kuvan Hepusta ja Emmasta.

Ei kommentteja: